pátek 27. června 2014

Spartan race Super - Klínovec

Aneb cesta za trifectou :)

Spartan race Super se konal na Klínovci a podle Liberce byl o dost náročnější, delší trasa a daleko větší kopce. Ale zvládli jsme to v poměrně krásném čase (můj odhad byl 3 a pul hodiny) náš čas byl 2 hodiny 46 minut. (nejhorší časy byly skoro 5 hodin). Takže na to, že jsem se dozvěděla týden předem, že vlastně startuju, to byl úspěch (ještě když jsme vyjížděli v 1 ráno vlakem, který byl přecpaný, takže nic moc spánku :D ) :) v srpnu mě čeká ještě Beast který bude mít 20 + kilometrů a tuším 25+ překážek. Moje tréninky jsou tedy náročnější a tvrdší, protože tohle už nebude žádná sranda. :)

Pro mě nejhorší zjištění byla teplota vzduchu, která byla asi 10 stupňů (procházka v potoku, kde mi málem umrzly nohy, brodění v blátě, koupačka v příkopu a nakonec ledové ledové sprchy :D chvíli jsem přemýšlela že pojedu domů i s tím blátem, protože do té sprchy nevlezu :D

Nejvíce se mi líbili dobrovolníci, kteří podporovali a opět byly prostě úžasní (a celý den tam mrzli), takže za mě díky a velký obdiv :)





Primadona :D :D



Žádné komentáře:

Okomentovat